Reisblog 18 Thailand Tour 2

10 februari 2016 - Krabi, Thailand

08-09.02

Ik ben voor het eerst tijdens deze in gebreken gebleven met mijn verhaal.

Nadat we waren gearriveerd in Krabi, konden we direct inchecken in ons hotel/ hostel.

We hadden eerst even gerelaxed en daarna zijn we naar het strand geweest voor een goeie 2uur want in de middag hadden we een activiteit namelijk kayaken, door een waanzinnig mooi gebied! Dit hadden we gedaan tot het eind van de middag.

In de avonduren hadden een gezamenlijk diner, hoe kan het ook anders met rijst en noodles alleen ze eten hier veel seafood.

09.02

Voor vandaag was er een gezamenlijke activiteit op het programma, namelijk "island hopping".

Het programma startte rond 08u00 want we werden opgehaald vanaf ons hotel per bus. Na zo'n goeie 10min. kwamen we aan op het strand, hier hadden een korte uitleg gehad en dergelijke. Hierna wenden we ons naar de boot, was eerder een omgebouwde toeristische speedboot.

Na zo'n goeie 30min. kwamen we aan bij een eiland, genaamd bamboe eiland. Hier is het volgroeid met bamboe planten en tevens hier mogen genieten van het wonderlijke uitzicht en het strand. Hier hadden zo'n goeie 1,5u gespendeerd.

Toen vertrokken we naar het volgende eiland; Phi Phi Island. Hier hebben we ook genoten van het strand en zon.
Alleen het jammere is dat allemaal verschrikkelijk toeristisch is! Want je bent nergens alleen! Tevens is hier de film "the Beach" opgenomen dus iedereen wil rond kijken.

Tegen de middag hebben we genoten van een welverdiende lunch want we hadden een goeie bodem nodig voor het snorkelen. Alleen jammer dat de lunch geen boterhammen kent alleen maar curry met rijst want ik mis wel een klein beetje een ordinaire boterham met pindakaas en hagelslag.

Na de lunch stapten we weer op de boot om onze weg te vervolgen naar Maya Bay want hier mochten we gaan snorkelen! Dit was echt gaaf, heel verschillende soorten vissen mogen bewonderen en koraal. Vast een proefles voor de great barrier reef ;)

Hier hebben we vrij lang gespendeerd namelijk zo'n 2u!

Nadat we weer terug waren op de boot, hadden we een klein stukje gevaren en mochten we voor de 2de snorkelen.
Hier hebben zo'n 1,5u gespendeerd onder water.

Wat een fantastische ervaring en super ervaring! Tevens hebben we vissen gevoerd haha... Wat er werden schillen van watermeloen in het water gegooid en als je dat in je hand hielt, kwamen er vele vissen op af!

Eind van de middag keerde weer terug naar ons hotel en hadden vrij af dus een eigen plan gemaakt. Samen met enkele reisgenoten zijn we een biertje wezen drinken en genoten van de zonsondergang, hierna zijn we wezen dineren.

Na het diner hadden we genoten van een drankje op het dakterras en de tijd tikte langzaam weg en het werd een lange avond.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl